Dag 16 - Mitt favoritminne

Herregud ett enda minne.. Jag har så många som jag värdesätter högt. Men på gott och ont så är ett av dom tiden på Irland. Förutom att jag mådde bajs hos familjen så att få åka till Irland och få den erfarnheten jag fick var helt underbart. Irland är ett sjukt fint land. Passar verkligen in på att kallas den gröna ön. Jag kom dit den 15 februari och då var det grönt. Inga löv på träden eller så men murgrönan klättrade på allt den kom åt. Så ni kan ju tänka er när löven på träd och buskar slog ut, gräset blev grönare, blommorna kom upp. Det var helt sjukt fint alltså! Och så fick jag ju previlegiet att få en gratisresa till London. Dock var inte en dag tillräcklig för att hinna med allt man ville men jag har i alla fall sett de flesta sevärdheter i staden.


Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0