Ommöbleringsådran har vaknat till liv... Och kanske bloggandet Jessica ;P

Jaha ett jävla tjat ska det vara på att man ska skriva i sin blogg.. Jag förstår inte vad det ska vara nödvändigt för =D

I alla fall så möblerade jag om lite förra veckan.. Sa åt min stora starka karl att kånka ner byrån i köket för jag hade flyttat bordet från fönstret. Så det gjorde han så klart. Så flyttades skrivbordet från fönstret i tredje rummet till att stå mot väggen och fåtöljen hamnade vid fönstret. Sen blev det frid och fröjd.... Inte.. För till helegn var vi till Jysk och skaffade oss ett nytt köksborde med 6 stolar. Mycket tjusigt. Vi har inte fått hem det än men jag har konstaterat att byårn inte längre kommer att få plats i köket. Så den ska upp igen så småningom. Men idag har jag fixat om lite annat däruppe då det ska göras plats för 2 sängar. Så byrån i sovrummet står numer bredvid sängen och skrivbordet står i hörnet där byrån stod. Fåtöljen i tredje rummet ska skänkas till älsklings mamma så byrån i köket kan stå vid fönstret. Den lilla TV:n flyttas också in i det rummet. Sen tror jag väl inte jag ska göra om igen.. På ett litet tag i alla fall =D

Annars vete tusan vad som hänt. Jag har börjat köpa juklappar.. 4 st till muppen min.. Gud vad glad han blev för det då.. ELLER INTE! Bajs på han! =P Kanske köper något mer om jag springer på något. Man kan ju aldrig så noga veta.. Men först och främst ska väl resten av de nära och kära få något. =) I övrigt så åker vi ner till jul. Mellan den 23 och 27 blir vi där. Julafton spenderas hos mamman och pappan, juldagen börjar hos bror min och avlsutas hos Losan och Jimmy. Annandagen ska väl med vara hos mamma och pappa så kanske man hinner med något mer på kvällen. Det är lite lite dagar nere men han har barnen över nyår så vi måste ju åka hem.

För 2 veckor sedan var vi till Sundsvall och såg Volbeat! Det var helt sjukt bra måste jag säga. Ska helt klart se dom igen! Den 9 december blir det Sabaton i Östersund.. Ska bli kul men jag är nog inte lika lycklig över det som Tobbe =)

Vi har säkert styrt med en massa annat.. Ja till exempel TV:n.. Ett knorrandes med kanaler sen vi skaffade Boxer. Antennhelvetet vill ju inte ta in signaler. Men nu har vi fått Niklas och Camillas parabol som ska sättas upp imorgon så får vi hoppas att det funkar bättre.

Nu är det nog läggdags tror jag.. Är lite trötter.. Men det känns helt ok när man får somna med en underbarings armar omkring sej.. Hur knäpp han än må vara =) På torsdag har vi varit tillsammans i 6 månader. Men det känns som så himla mycket längre.. Anyway nu blir sängen. Ha det gött!

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0