Köksbord

Nu har vi vårat nya köksbord.. Tobias hämtade det i fredags. Känns riktigt trevligt att inte behöva ha det så trångt. Vi åt tacos och alla skålar och pryttlar fick plats utan problem =) Dessutom har sambilivet pågått i nästan en vecka och det känns hur bra som helst!

Igår blev det att skruva ihop allt. Eller vi fixade bara 4 stolar och tog dom andra 2 idag. Sen åt vi som sagt tacos. Efter det så hällde vi upp chips och satte oss att titta på Det regnar köttbullar. Den var faktiskt riktigt rolig. Klockrent fredagsmys! När grabbarna lagt sej kollade jag och Tobias på Dragonhunter.. Men det var en riktig b-film så vi ska titta färdigt på den ikväll tänkte vi. =P

Idag har vi kört över fåtöljen i tredje rummet till Ann samt lämnat släpet på Tobbes jobb. Sen åkte vi till Ås så jag fick se vart grabbarna går i skolan i fall jag skulle behöva köra dit dom eller hämta dom någon dag. Kan ju vara bra att vet vart man ska köra då liksom =P Sen åkte vi och handlade lite grann innan vi for hem igen. Skruvade ihop stolarna, fixade mat, bar ut det gamla köksbordet och dom stolarna till förrådet och slängde in lite tvätt i tvättmaskinen. Grabbarna spelar Wii och Tobias har precis dammsugit bottenvåningen för jag dammsug övervåningen samt bytte lakan i sängen förut. För att när jag skulle sätta ihop en stol så gick det inte som jag ville så då blev jag sur och gjorde något annat istället =P Vi har även diskat och grejat så idag har vi samlat vuxenponäg till tusen. Känner mej helt hemmapysslig. Längtar som tusan till julen med! Att få pynta och greja. Dessutom kommer vi nog stanna hemma till den 29 istället för den 27. Härligt med 2 dagar till så det inte blir så stressigt att klämma in alla träffar.

Imorgon ska vi ha lite fars dag firande. Jag ska baka pollykaka. Typ kladdkaka med polly i och så har man vispgrädde till. Sen på måndag börjar dietandet igen. På jobbet ska vi även vara med i en stegtävling. Man tävlar både i lag och individuellt. Vårat lag heter Step aside here we come. Väldigt ödmjukt tyckte chefen. Det var min förslag eftersom jag är en sådan ödmjuk person =P

Nu ska jag återgå till fejjan.. Tjing tjong pillefjong!

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0