Den gångna veckan får jag väl ha som rubrik haha

Det verkar ju som jag uppdaterar en gång varje helg nu för tiden.. Men det är ju då det mesta händer. =) Igår var jag inne i stan och åt på Volos med Veronica och Andreas som kläcker ur sej; jävla greknylle när telefon ringde.. Skitsmart inne på en grekisk resturang men ingen hörde som tur var. Fast det var riktigt kul =D Maten var god som vanligt. Sen lånade jag Avatar av dom och åkte hem för att titta på den. Mitt i filmen ringde det på dörren.. Det var grannen och hennes ena son.. Den som hon verkar försöka fösa ihop mej med hahaha. Dom undrade om jag inte skulle med till bygdegården för dom hade gjort en pub där eller något.. Jag bara njae jag tror inte det. Haha helt knäppt. Idag har jag varit i stan igen och hälsat på Veronica och bebisarna. Vi spelade 500 och jag vann i alla fall en gång =P Vet inte vad jag ska göra imorgon. Helgen har ju gått helt sakta den här gången. Annars går det minsann fort som satan..

Men att det har väl hänt lite annat i veckan som jag inte tänker nämna här. Det kommer senare i så fall.. =) Men jag har vart och shoppat lite till uteplatsen så den ska bli fin. Inväntar bara sommaren nu jag. Så man får göra färdigt.. =P


Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0