Veterinärbesök

Var till veterinären med Elvis idag. Han verkar ha lite problem med kisseriet. Så nu har han fått diet resten av livet. Mat som är bra ur urinperspektiv.. Annars visade han en helt ny sida kan jag säga.. Han blev skitsur när hon skulle undersöka honom. Sparkade henne och bet mej. Fast inte hårt utan bara för att markera. Det konstiga är ju att jag kan peta på han hur jag vill utan att han rör sej en millimeter eller säger något ens. På onsdag måste jag i alla fall upp tiiiidigt fast jag har sovmorgon och försöka fixa urinprov och åka in med innan jobbet. Hoppas det inte blir några problem med det. Men dom tyckte i alla fall att han var jättefin och att det inte såg ut som han vägde sina 4,8 kg som vågen visade. Och dom kunde ana mysfjäskarn som gömde sej bakom surbullen..

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0