Dag 14 - Mina drömmar

Jaaaa... Mina drömmar som jag drömmer på natten är i alla högsta grad udda. Det händer mycket grejer, det florerar mycket folk och jag fattar inte mycket av innebörden i dom när jag vaknar. Dessutom drömmer jag i färg. Vad jag förstått drömmer dom flesta i svartvitt och minns inte ens vad de drömt när dom vaknar.

Men det kanske mer menades mina drömmar om livet. Dom är ju inte heller så extravaganta. Eller egentligen är dom väl det för mej. Men halva drömmen har jag ju i Tobias. =) Sen är ju hus och barn högt på listan. Och en resa till Graceland. Jag var inte så motiverad att skriva idag känner jag så bättre än så här blir det inte =P

Tell me about it
Postat av: Hanna Wallin

Du och dina drömmar! Skriv ner dom och du har tio säsonger av en psykadeisk tv-serie :)



Har förresten snott den gär tema grejjen till min blogg :)

2011-01-06 @ 17:12:30
URL: http://mannagrynshanna.blogg.se/

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0