Dag 12 - I min handväska

Ja, jag kan ju börja med att jag inte är som "normen" i detta fall. Finns inte en massa smink och grejs i min väska inte. Försöker låta bli att ha en ens för det mesta. Men det som alltid finns i den, eller som jag alltid har med mej är plånbok, nycklar och mobil. Om det sen är så att jag har en väska eller allt stoppas i diverse fickor det beror på vad jag känner för och vad jag ska göra. Men är det en väska jag har med mej så finns det även tamponger i den. Det är ta mej tusan viktigt att ha med sej ifall det skulle komma över en helt plötsligt. Kan finnas Ipren med. När jag åker till jobbet har jag en kalender också. I somras låg det ett par strumpor i den med om jag åkte till jobbet barfota. Om jag skulle ge mej ut på partaj så kan jag faktiskt stoppa ner ett läppglans och en ayeliner.. Men då känner jag mej fruktansvärt tjejig.. =/

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0