Dag 10 - Det här hade jag på mej idag

Låt inte rubriken lura er för jag kommer berätta vad jag fortfarande har på mej. Jag sitter alltså inte här helt näck. När jag hade duschat i morse tog jag på mej ett par svarta och lila trosor från HM och en mörkgrå BH från Bodyline. Sedan ett par svarta strumpor med typ strasspärlor satta så de formar ett par julklockor som jag fick i julklappar av mamma och pappa för några år sedan. Sedan blev det ett par grå byxor även dom från HM och ett svart linne från Ullared. Sist men inte minst en rödrutig skjorta som jag skickat efter från HM katalogen för någon månad sen. Nu är byxorna bytta till ett par vinröda mjukisbyxor som jag köpt på Viberga för flera år sedan och ett par duntofflor som är ljusgrå med vita stjärnor. Så så ser jag ut idag då. Vädigt bekvämt klädd.  

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0