Dag 07 - Min bästa vän

Många skulle kanske skriva sin karl här (eller för den delen fruga) och Tobias är ju min bästa vän på ett sätt som är väldigt speciellt som ingen annan kan vara. Men ändå så är det inte han jag tänker skriva om.

Min bästa vän heter Marie-Louise Kristin Andersson, hon är 26 år och 6 månader. Hon bor i Finspång på en väg och ska flytta till en annan väg =P Vi träffades för 14 år sedan när jag började läsa tyska på den skolan som hon gick på. När jag började sjuan så gick vi på samma skola varje dag. Losan var den tråkigaste människan på hela jorden och kunde ju inte vara annat än dum i huvudet. Vi hade inte så mycket med varandra att göra. När vi började gymnasiet så hamnade vi i samma klass. En lite lagom pina kan man ju säga då hon och en till var dom enda som jag kände någorlunda. Man ville ju inte hänga efter två torrbollar samtidigt som man inte ville gå runt själv. Tråkig som satan var hon med för hon pratade jämt fotboll för det spelade hon. Sen vid något tillfälle så var vi och bowlade hela klassen för att få lite sammanhållning och lära känna varandra. Detta är något som Losan berättat efteråt för jag minns det inte. I vilket fall så hade jag tydligen frågat henne om inte vi kunde gå och bowla tillsammans efter skolan. Så det gjorde vi och på den vägen är det. Losan var inte alls dum i huvudet eller jordens tråkigaste människa.. Hon hade snarare samma eminenta humor som jag (sen finns det ju vissa roliga saker som hon inte fattar men så kan det ju vara =P) Nu har vi varit bästa kompisar i 10 år och hunnit med en del. Vi har varit på Kreta och i Bulgarien, vi är experter på att snabbshoppa på Ullared, kan konsten att åka långa bilvarv, göra skitbra låtar (he's not gay.. NO!), glo på Vin Dieselfilmer, garva åt skitknäppa saker, äta gidis och vara bäst. Vi har varit osams, vi har varit ledsna, vi har varit glada och vi har varit arga. Hon är och förblir min bästaste vän i hela, hela världen och nu till jul så ska vi hälsa på henne och Jimmy! Det ska bli så hiiiiimla roligt! Älskar dej min PINGL! (pöngöldöngöl) Cöme böckling!

Tell me about it
Postat av: Losan!

Du är min bästaste vän Pingl! Vi har gjort allt tillsammans. Precis som du skrivit. Är sjukt glad att jag fått äran att bli din vän!

Nu bor du långt ifrån mig men du kommer alltid vara min Pingl och vi kommer vara vänner för alltid!!!PUSS

2010-12-12 @ 20:40:57

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0