Dag 06 - Min dag

Jaha jag antar att det är denna dag jag ska skriva om. En lördag är det och den 11 december dessutom. Klockan är bara 13.50 men jag kan ju skriva om det som hänt fram till nu. Vi gick upp vid 10 kanske. Klockan ringde väl vid halv men vi låg och drog oss lite. Grabbarna satt nere i soffan och tittade på TV. När vi väl klivit upp så åt vi lite frukost. Sen gick jag upp och duscahde. Vid halv 12 så åkte vi in med Mattias till Djungelhuset för han skulle på kalas där. Sen skulle vi ta med Alexander till Törners och fika men det var så mycket folk där så vi köpte med oss fikat hem. Det fanns inte violtårtebitar så vi köpte med oss en hel liten tårta hem =) Så det har vi fikat idag. Nu sitter vi och tittar på Trolltyg i Tomteskogen och klockan 15 är det dags att hämta Mattias igen. Men det gör nog Tobbe själv. Vad som händer sen det vete tusan. Men vi ska väl äta. Falukorv och spaghetti blir det. Och så ska vi väl dela ut lördagsgodis kan tänkas.. Men det blir nog mest att ta det lugnt tror jag nog. Ska ta en promenad sen med och lägga på julkorten på brevlådan.

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0