Dag 05 - Vad är kärlek

Det första jag tänker på är Björn Gustavsson på Melodifestivalen. När han läste sin dikt. Den var för jävla rolig!=P

Men kärlek för mej är Tobias. Jag har aldrig träffat någon som han förut. Han är allt som man kan önska sej och mer därtill. Jag har mått helt sjukt bra sen jag träffade han och mitt liv har fått en annan innebörd. Han är mannen i mitt liv helt enkelt. Tillsammans med han kan jag vara precis mej själv och allt känns avslappnat och bekvämt. Att vara utan han är som att vara utan en del av mitt hjärta, endast tillsammans med han är jag hel. Om jag känner mej lite deppig eller bara behöver närhet så räcker det att jag lägger en hand på han eller att han rör vid mej så går det en välbehagskänsla genom kroppen. Att veta att jag ska dela mitt liv med Tobias gör att allt känns helt perfekt. På grund av allt detta är Tobias kärlek för mej. <3


Tell me about it
Postat av: Hanna Wallin

Vad fin! Skönt att du känner så och att du inte är ensam så långt borta längre! <3

2011-01-03 @ 10:15:01
URL: http://mannagrynshanna.blogg.se/

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0