Dag 04 - Det här åt jag idag

Gudars ett så oerhört intressant ämne... Eller så kanske inte.. Ska man räkna upp allt man ätit eller? Jag kör väl det får vi se. Till frukost åt jag fil med kuddar och äppelmos samt en knäckemacka med ost och en mugg mjölk. Till lunch var det en soppa med makaroner, potatis, köttfärs, majs och morötter i tror jag. Åt upp allt utom de två sistnämnda. Istället åt jag två morotsstavar. Det serverades även en mjukmacka till som jag hade ost på. Det slank ner ett par glas mjölk också. Sen till mellanmål blev det ytterligare en knäckemacka med ost och så lite mjölk. Nu har jag precis ätit två polarmackor med ost och jordgubbskräm med mjölk. Så man kan väl säga att jag inte ätit något jättespännande men jag har väl i alla fall fått i mej ordentligt med mjölk =P

Tell me about it
Postat av: Hanna Wallin

Mjölk är det bästa! och det enda man inte kan leva utan! (i livsmedelsväg alltså...) Ser att du gillar ost med :) Du hänger ofta i mejerihörnan i affären va? Det gör jag i all fall!

2010-12-10 @ 18:04:13
URL: http://mannagrynshanna.blogg.se/

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0