Dag 02 - Min första kärlek

Min första kärlek... I vilken kategori menar dom då? När jag var liten och var kär i Robin Hood (den tecknade räven ja...) Vet inte varför men han var ju så himla snäll och trevlig haha.. Fast före Robin Hood så kan jag ha varit kär i en kille på dagis förresten.. Han hette med Tobias faktiskt.. Alla var typ kära i han och det visade man bland annat genom att springa och hämta han om någon var dum mot hans lillebror.. =P Eller min första "musikkärlek" när jag bestämde mej för att jag skulle gifta mej med Nick Carter i Backstreet Boys hahahahahaha.. Fy fan kär har man vart i det mesta höll jag på att säga.. =P Men nu är jag förhoppningsvis kär i min sista karl.. Alltså att jag ska vara kär i samma karl resten av livet menar jag.. Lite komiskt att starta med en Tobias och sluta med en Tobias =) Men den Tobias jag har nu är den bästaste i hela världen. Finns ingen som han ska ni veta!

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0