Dag 01 - Presentera mig själv

Jaha en liten presentation coming up..

Josefin heter jag och är 26 år gammal. Jag bor i Tandsbyn utanför Östersund sedan 1 år och 4 månader. Numer förutom katten så bor även Tobias här, som jag varit tillsammans med i 7 månader samt, hans 2 barn varannan vecka. Jag jobbar på en förskola i Brunflo. Det är ganska kul men har varit en hel del mindre roliga grejer med sen jag började där. Från början kommer jag från Finspång i Östergötland där jag bott hela mitt liv till jag flyttade hit. Om man inte räknar mina 2,5 månader i Killyleagh, Nordirland. Det var en upplevelse det med om man säger så. Älskade landet men familjen jag bodde hos.. Not so much... Just nu är det väl mest julstök som pågår. Längtar väldigt till jag och Tobbe åker ner till mina föräldrar och firar jul.

Det som hinns med att göras på fritiden är mest att sitta vid datorn eller glo på film. Helt plötsligt tjoff och poff så blev man en upptagen kvinna. Jobbar, plockar, städar, lagar mat, shoppar, går på möten, träffar folk och jag vet inte allt.

Men herregud vad detta var svårt.. Jag är helt enkelt en jävligt schysst person, med svinbra humor och ett taskigt humör om andan faller på =P

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0