Den gångna helgen

Fredag: Kom hem från jobbet tidigt. Så jag solade lite solarium och handlade till kvällen innan jag åkte hem. Då hjälpte grannen mej att byta däck på bilen så jag sprang här fram och tillbaka mellan förrådet och huset 8 ggr.. Fan att däck ska vara så tungt. Skitig blev jag med. =P Sen så gick jag in och skulle byta gardiner i vardagsrummet. Självklart för långa så det blev en del mätande och nålande så jag kunde stryka upp dom. Skitsnygg fåll! Not hehe.. Men man ska ju inte titta bakom gardinen. Sen dammsög jag också och plockade ordning lite innan jag satte mej i soffan för kvällen..

Lördag: Då åkte jag till Östersund för att luncha med mormor, morfar, Annika, Mats, Björn och Veronica. Vi gick till ett ställe som heter Volos tror jag det var. Jag åt kyckling souvlaki med tsatsiki och det var riktigt supergott det! Helt klart värt ett nytt besök. Vi gick till Hamngatan 10 så jag köpte nya manschetter till cultljustakarna. Sen åkte jag hem och gjorde väl inte så mycket mer den dagen Diskade förstås det var behövligt. Plockade undan vinterkläder och skor och plockade fram vårgrejerna. Sen när jag hade lagt mej så ringde mobilen. Så helt plötsligt vart jag chaffis åt Jessica, Petra och Malin. Det gick ju finemang det.. =P

Söndag: Idag har jag fixat snyggt på uteplatsen mellan plattorna. Satte också upp spaljéerna och konstaterade att jag nog ska köpa 3 till, plus lite blommor och ett bord. Surrade och fikade med grannarna och solade lite. Sen fick jag även käk av dom. Lyxigt värre att slippa fixa mat.. =) Så har jag bakat chokladmuffins till Veronica som jag ska hälsa på imorgon. OCH jag ska få hålla en tjeja hihi =) Nu sitter jag i min soffa igen. Nöjd med den gångna helgen.


Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0