Bebisar bebisar

Idag var jag inne på sjukan och hälsade på kusinen. Vi spelade lite kort och snackade skit mohahhaa =P Så fick jag även slänga en glutt på småpluttarna. Och små vill jag lova att dom var. Herregud vilka sötnosar. Så himla små tår och gulliga fötter. Dom låg på mage så man såg ju inte så jättemycket av ansiktena heller med slangar och tjofräs men det som syntes var så sött =) Fick även se deras nykläckta kusin. Hon var med supersöt och hade en massa hår på huvudet redan. Så nu har bebisfebern satt i lite till.. =)

Tell me about it
Postat av: Hanna

Kul att du bloggar igen!

Och kul med små små små bebisar!!

Ännu kulare att du snart för besök av mig och Losan :)

2010-04-20 @ 20:10:30
URL: http://www,mannagrynshanna.blogg.se/

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0