Träning på G

Jenny det finns inget i denna värld som skulle få mej att titta på Idol.. Så det hjälper inte att det är på TV =P

Jag har nu beslutat att jag ska börja träna. För att inte hinna ändra mej åker jag till stan på lördag och köper en sportbh. Passar även på att smita in på Telia och köpa telefonen. Den har kommit nu. Får se om jag fixar ett nummer med, det beror på vad det kostar. Anyway så det jag ska börja träna är box eller vad det heter i Brunflo. Jessica och Petra började i tisdags och jag insåg att det nog är något som funkar för mina knän. Dessutom var Linnea också intresserad av att börja så då blir det ju bra när man är 2 så man inte behöver slåss med någon okänd =P Nu gäller det alltså! Ska bli så himla snygg nu.. *hrrm* Så nu hoppas jag inte att jag ska bli dyngförkyld så det inte funkar som jag tänkt..

Tell me about it
Postat av: Veronica

Usch vad jag är dålig på att kommenterna, men nu jävlar blir det annat!



jag ska oxå bli snygg nu!

Har precis skrivit in i min kalender, att den första OKTober ska ja börja mitt nya nyttiga och raska liv! Jag ska göra schema för var dag och jag ska börja bodypumpa igen, bara lätt, inte så tugnt som sist inte. Nu jävlar ska det fasen hända något med lilla maggen!!! den hänger ju fan när jag sitter. USCH! Må nog oxå hitta mig en sporttop...kollar imorgon!! PUSS

2009-09-10 @ 22:15:12
URL: http://veronicabsl.blogg.se/
Postat av: Hanna

men klart att du ska ha ett nummer! vad fän ska du ha telefonen till annars? det blir ju dyrt att ringa till din mobil...

2009-09-11 @ 22:00:44
URL: http://mannagrynshanna.blogg.se/

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0