Telia är bajs men nu är det fixat i alla fall

Åkte in till Östersund idag för att köpa en sportbh och hämta telefonen dom skulle lägga undan till mej när den kom till Telia. Fick sms i torsdag att den kommit och skulle ligga kvar 3 arbetsdagar. Kunde inte hämta den i torsdags och inte i fredags.. Och idag när jag kommer in så har dom stängt för inventering skitarna. Och jag kan inte hämta den på måndag för då är det föräldramöte och jag slutar sent så jag hinner inte åka innan. Vilket betyder att jag inte hinner hämta den. Sur som snus beslutade jag mej för att beställa en telefon på internet istället. Men först åkte jag till Lillänge och köpte en klosax bla. Den är för katter men herregud den är stor som satan.. Om du har en kattunge vill jag lova att den är hälften så stor som den typ. Helt otymplig att använda.. Till och med på Elvis som är så pass stor. Måste ju klämma fast han under armen och då får jag hålla saxen helt konstigt om jag ska se vad jag håller på med. Tummen ner för den!

I alla fall så när jag då kommit hem ringde jag Telias kundtjänst för att kolla vad det kosta att fixa nytt nummer och sånt. 975 kr säger han.. I helvete tänkte jag det blir ingen telefon för mej i alla fall.. Men till han sa jag att jag skulle tänka på det. Då frågade han hur gammal jag var. 25 sa jag.. Jaha men då är du ungdom då kostar det 250 kr. Tack du då behöver jag inte tänka längre svarade jag. Så att då fixade det sej så den 23 ska det komma en snubbe och fixa här. Får väl se om han kan komma när jag inte är på jobbet.. Eller han måste ju komma då annars kommer han inte in. Men jag slutar 16.00. Så undrade jag om jag kunde beställa telefon av han i luren samtidigt men det gick inte. Så då skulle jag göra det via internet men då gick inte det heller för mitt nummer blir inte registrerat förrän den 23 så jag fick ringa kundtjänst igen så fixade hon det åt mej som jag pratade med.

I övrigt vore det positivt om det regnade varje gång jag kör bil för då låter inte hjulet när jag svänger.. Då är det väl blött och bättre glid haha.. Sen när jag stod i kö på Djurmagasinet stod det en mamma med 2 döttrar framför och diskuterade vad för kläder dom skulle köpa till hunden så den inte frös ihjäl i vinter.. Varför bor man här och köper en liten fjöshund som inte tål ett skit?? För storleksmässigt på kläderna och utseendemässigt på brudarna så var det nåt chiuaua aktigt dom hade.. Dom diskuterade väskor åt hunden med. Jag kommer bestämt till min död hävda att det inte är en hund.. En hund ska inte bäras i en väska och så länge dom är mindre än min katt så vet jag inte vad det är.. Ett litet samla damm fjant.. =P Så det så!! Hähä

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0