Söndag

Ja då var det söndag då.. Det är ju nästan skämmigt vad jag inte gjort ett piss idag.. Men jag fixade till det genom att vattna blommor, dammsuga och diska.. =P Så nu ligger samvetet på en bra nivå igen.. Håller även på att fundera ut vad jag ska göra på stora samlingen imorrn. Har även grupp med samma barn på eftermiddagen så det vore ju kul om man inte gjorde samma sak typ.. Men jag vet vad jag ska göra när det är grupp och jag har nog något på g till samlingen med.

Jag har kommit fram till att jag inte borde lyssna på partymusik heller.. Jag blir så himla danssugen och vill gå ut och det är så störigt när man inte kan göra det. Men om 2 veckor då jävlar blir det av =D 25 årsfest blir det då.. Partey!

One, two, three, four. Uno, dos, tres, quattro. I know you want me. You know I want ya.... *sjunger lite*

Tell me about it
Postat av: Hanna

Jag vill med dansa!! Kanske till helgen, då kommer Henrik. Då kan du dansa där du är och jag här så kan vi leka att vi dansar ihop? :D

2009-09-14 @ 17:21:16
URL: http://mannagrynshanna.blogg.se/

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0