Ska nog inte

Tog precis tempen och hade 37,6.. Så jag ska nog inte jobba imorgon.. Trodde ju inte jag hade någon feber men det där är ju så pass lite så man kan missa det. Bortsett från att jag inte kan anstränga mej för hårt då haha.. Eller borde jag gå i alla fall.. Om man kunde ha mycket feber åtminstone så det skulle vara lättare att bestämma hur det ska vara..

Tell me about it
Postat av: Veronica

Du bör vara hemma, minst en feberfri dag ska man ha innan man utsätter sig för ansträngning som att jobba, plus att du jobbar med barn, som är sjuk ändå. Så det borde vara ett lätt beslut för dig att stanna hemma!! Krya på dig!

2009-09-30 @ 13:04:05
URL: http://veronicabsl.blogg.se/

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0