Poliser, pengar och paciller =P

Ok den var dålig jag vet men jag kom ju inte på något annat på p som skulle stämma in på inlägget..

Igår när jag åkte till jobbet blev jag stoppad av polisen. Fick visa körkort och blåsa. Första gången under mina 6 år med körkort. När jag kom hem idag hade jag fått en hyresavi. 3200 någonting ska betalas i oktober.. Fick något på 700 i rabatt för att jag inte använt fonderna. Så vi får väl se vad den hamnar på när jag tapetserat om.. I övrigt har jag en lätt förkylning som inte satt sej någonstans än och därför är lite överallt. Igår i näsan idag i huvudet mest. Så det är skönt det är helg nu.. Dåligt minne känns det som jag har med för jag minns inte om jag skrev något av detta igår om det ens var då jag skrev i bloggen haha..

Nu ska jag sätta in en bild i bilddagboken på kappan jag skickat efter..

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0