Pengar, pengar, peeengaaar

Först vill jag bara säga att jag för en gångs skull inte är totalt pank till nya lönen kommer.. För det andra så vill jag även tillägga att jag fått 2000 mer i lön än jag räknat med samt att jag får 1300 från Finspångs Kommun så jag har satt undan 2000 kr att spara.. =D Och då kommer jag ändå ha över 6000 kvar att röra mej med efter räkningar och mat och bensin är borträknat.. Så det blir lite shopping imorrn kanske på lunchrasten under planeringsdagen i Östersund. Något kul men även vantar och om det finns några bra skor till jobbet. Hoppas man hinner gå och kolla.. Gina Tricot öppnar även imorgon.. Så vi får se vad som ordnas. Hehehe...

Annars har jag vart på Trasintro idag tillsammans med Linnea. Lite småsegt efter en hel jobbdag men men.. Det blir nog bra det där när man kommit igång får man hoppas. Imorrn är det ju som sagt planeringsdag sen blir det after work på O'Learys eventuellt eller om någon kommer med något annat förslag. Får se om jag kommer ihåg att ta med kameran så jag kan ta lite bilder så folk får något att titta på =D Nu ska jag fixa käk och sen se Criminal Minds innan det är dags för sängen!

Tell me about it
Postat av: Veronica

Tydligen är inte O´l som det brukar vara, inga dansgolv nu, bara en bar och trångt..om man vill parta låss med dans så ska man gå på G3 tydligen!! =) Hoppas det blir trevligt, men du må vara lite pigg på lördag oxå, då blir det kalas av ska du veta =P

2009-09-24 @ 21:07:49
URL: http://veronicabsl.blogg.se/
Postat av: losan

härligt med after work=)de ska vi med ha snart..

2009-09-25 @ 18:52:12

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0