Östersund

Jaha slutade tidigt idag så det var bara att åka och lämna in bilen. Kostade 645 kronor och jag blev inte gladare för det. Systemet är fortfarande för magert och alla anledningar det kunde bero på var dyrare än varandra så det vore ju trevligt om man visst vilket som inte var som det skulle så man inte behöver betala allt. Vi får väl se vad tjommen säger som jag köpte bilen av oxå.. Och så vet jag varför det låter om hjulen när jag svänger.. Dom är tydligen för breda. Vilken jävla idiot som nu sätter på för stora däck på en bil det fattar inte jag.. Sen drog jag till Office och fick dra med mej en lamineringsmaskin från stenåldern på ett par ton.. Herregud säger jag bara.. Nu är jag i alla fall hemma och tror jag ska lägga mej tidigt idag. Inget på tv lix.. Utom Buffy då men det kan jag ju se när som helst.. =P

Tell me about it
Postat av: Losan

Roligt att ha bil va=P

2009-09-08 @ 18:09:57
Postat av: Jenny

Det e ju idol ikväll!:)

2009-09-08 @ 19:45:57
Postat av: Hanna

fan vad tråkigt det är med bilar som kostar pengar och dummar sig!! tur att vi är två familjer på vår bil... då blir allt hälften så dyrt och hälften så tråkigt :D

2009-09-11 @ 21:59:41
URL: http://mannagrynshanna.blogg.se/

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0