Föräldramöte

Ikväll har jag haft mitt första föräldramöte.. Eller ja inte själv då såklart men i alla fall.. =) Fick i alla fall höra att dom tyckte det kändes bra med nya arbetslaget och oss nya vilket kändes himla skönt och roligt att höra.. Man tar ju ändå hand om andras barn och då känns det ju lugnande att dom är positiva. Skulle ju tränat idag med men mötet drog ut på tiden så det hans inte med. Kändes ganska skönt ändå eftersom jag kom till jobbet redan vid 8 för lite planering och slutade kvart i 4. Åkte direkt hem för att mata Elvis och sen tillbaka till Brunflo för att äta med Jessica innan mötet. Så kom jag hem nu kvart över 8. Hade jag tränat hade jag kommit hem vid halv 10 kanske.. Blir att köra 2 ggr nästa vecka istället!

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0