En fråga...

Jag sitter och tittar på Criminal Minds. En brud var tvungen att lämna sin bil vid vägkanten för bilen kokade.. Så kom det en snubbe som hon trodde kunde hjälpa henne men han kör över henne istället. Vad jag inte kan fatta är varför man försöker springa ifrån en bil mitt på vägen istället för att svänga av och springa där bilen inte kan köra. Verkar helkorkat men och andra sidan skulle det väl inte bli något avsnitt om dom gjorde så haha...

Tell me about it
Postat av: Veronica

Nä jag håller med. Jag stör mig ALLTID när dom springer mitt på vägen och tror att de ska kunna springa ifrån en bil. Skitsjukt hur dom gör så, varje gång. Då kan dom väl göra påkörningar på något nytt sätt!

2009-09-18 @ 14:07:54
URL: http://veronicabsl.blogg.se/

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0