25 årsfest

Det var det igår.. Min fest dessutom.. Men jag fyller ju inte förrän imorrn men då passar det ju sej inte att festa loss.. Vi var hos Veronica och Andreas i Hoo.. Veronica och jag var ensamma tjejer =P Askalas blev jag men roligt var det! Inte så kul imorse dock då magen hade ett och annat att säga om det hela. Men det ordnade upp sej så det gick bra när mina kalasgäster kom och skulle fika.. =) Kul att träffa mormor och morfar.. Dom är ju dom första gästerna hemifrån kan man säga.. Sen om 3 veckor kommer Victoria och Fredrik och den 6 november kommer Hanna.. Och om vi lyckas tjata till det även Losan.. =D Skulle vara så svinigt kul om det blev så! Det blir ju kul ändp men i alla fall =P

Tell me about it
Postat av: Hanna

Jag har tänkt hela dagen på att jag ska fara till dig! Ska bli så kul och jag längtar som fän!!

2009-09-28 @ 17:45:33
URL: http://mannagrynshanna.blogg.se/

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0