Storseans

Igår puttra jag iväg till Hammarstrand för att gå på storseans med Terry Evans. Eller alltså han stog på scen och jag satt i publiken med min moster, kusin och hennes karl.. =P Det var en spännande väg dit vill jag lova.. Vägarbete så jag fick svänga av och åka på andra sidan älven dit.. Vilket innebar en massa grusväg i en kolsvart skog. Dessutom hade jag bussen i röven som bländade mej med sina brutala halvljus. Så därför missade jag svängen till Krångede som kom lite hastigt och lustigt.. Men hade jag lagt på en tvärnit hade bussen förvandlat mej till ett dragspel. Så jag tog vägen genom Bölestrand, Överböle och Hoo för att komma fram. Så mer grusväg i kolsvart skog. Som tur var inga djur, andra bilar eller människor. Seanse var i alla fall himla intressant och man kunde bara konstater att allt det som han sa var helt omöjligt att han skulle ha gissat sej till.. Dock kom det ingen och "hälsade på" mej. Vi blev inte kvar till frågestunden eller vad man ska kalla den för jag kände att det kanske skulle vara bra att inte komma hem så himla sent. Så vi fikade hos Annika och Mats sen drog jag.. Vilket då var tur för större delen av resan hade jag grus i ögona.. Trött som ett as men hem kom jag hel och ren. Men jag hade mina tvivel då jag någonstans vid Böleplejsen mötte en timmerbil.. Yeah baby jag åker ner i diket så du kommer fram med ditt "lilla" åbäke till maskin.. Ja ungefär så det blev förbannat trångt i vart fall..

Imorrn blir det planeringsdag och lite after work i Östersund och på lördag blir det Hammarstrand igen för halloweenparty i mörka skogen.. *gulp* Tur man ska köpe sej lite alkohol innan.. =D

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0