SkitDanmark

Såg Körslaget idag men av någon anledning blippade jag över till fotbollen ibland. Jävligt nödvändigt det var då.. *hmpf* Men sen var det Bend it like Beckham på TV och Jonathan Rjys Myers när han pratar irländska kan ju mumtra upp vem som helst så livet blev mycket trevligare efter det. =D

Idag har jag gjort i ordning tredje rummet, diskat, plockat i ordning, dammsugit och slängt en del på insamling. Nu kollar jag på Mupparna i rymden.. Längesen jag såg den men den e för jävla bra. =P Den är snart slut dock så jag ska gå och lägga mej då.. Skönt att få sova lite.. =P


Tell me about it
Postat av: Hanna

det borde vara förbjudet för dig att se på all sport över huvud taget. för du blir så förbannad! antingen för att laget du hejjar på förlorar, eller att domaren är dum i huvudet eller att sporten är så töntig och att det inte är en sport och då blir du arg för att det visas på tv! hi hi hi! du är så härligt rolig! det är därför jag saknar dig....

2009-10-11 @ 11:58:01
URL: http://mannagrynshanna.blogg.se/

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0