Nya tapeter

Då så var det färdigtapetserat i sovrummet och vardagsrummet. Sovrummet har jag kunnat ställa i ordning helt och hållet men i vardagsrummet är det ju fortfarande hinkar och tapetbord och så. Där får jag fixa så gott jag kan. På måndag blir köket och tredje rummet klart. Ska bli riktigt skönt! Tycker Elvis med skulle jag tro för han har visat missnöje med att det är så himla rörigt hemma. Han satte sej och pissa på pappen som skyddade golvet i köket när dom målade taket. Så den har jag tatt bort nu. Jag vet ju sen tidigare att när han inte trivs så kissar han. Så han håller inte på att bli som Tindra var. Annars är det som att knata runt i världens största ångbastu här hemma. Tapetklistret gör tydligen att det blir väldigt fuktigt här inne. Känns som det skvalpar lite vatten i lungorna på en haha. Bilder på allt det fina kommer förresten på tisdag i bilddagboken skulle jag tro. Då ska jag väl kunnat få ordning och fixat fint. Men det kommer inte sitta något på väggarna eftersom Östersundsbostäder måste komma och besiktiga lägenheten först.

På jobbet då så har vi haft korttagning idag. Det var ett evigt skyfflande av barn vill jag lova. Ut och in för enskild fototagning och sedan ut med alla för gruppbild. Det blåste och man skulle ta bort hår i ansiktet på sej själv och på barnen samt torka snor och trösta eventuellt ledsna. Ett helt företag var det så man får väl hoppas det var något som vart bra. Tur man bara gör det en gång om året i alla fall haha =D

Nu är det bäst jag fortsätter dona!

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0