Fredag och besök inväntas

Idag kommer då Victoria och Fredrik.. Vi får se hur dags bara.. Det går ju inte för smidigt för dom haha.. Gpsen styr med något mysko så dom är på rätt väg men ändå inte den som vi åkte utan någon lite sopigare.. =P Och ingen värme har dom i bilen tydligen heller.. Så fryser gör dom.. Hoppas dom är framme snart så dom slipper det.. =)

Annars har dagen varit bra.. Passat på att gosa lite med barnen på jobbet.. Dom är ju så mysiga =P Nu sitter jag och glor på Midsomer murders. Orkade inte blippa mer så det får bli detta till det är slut eller jag får mer ork i mitt i allt.. Hähä det är ju fredag liksom. Och jag har dammsugit, tvättat golv och haft mej. Dammsög sängen och soffan så det är lite mindre katthår nu i alla fall.. Så kära syster inte storknar totalt när hon är här.. Var ju snäll och köpte laktosfria grejer med.. Jag är ett sånt jävla hygglo.. =D

Tell me about it
Postat av: Hanna

Kom de fram till slut? Hoppas att ni hade det härligt och mysigt hela helgen!

2009-10-19 @ 10:05:26
URL: http://mannagrynshanna.blogg.se/

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0