Besöket har åkt hem..

Fredag: Victoria och Fredrik dök upp vid den tiden som var väntat trots deras spännande resa upp haha.. Frusna och hungriga dock men det kunde man ju ordna upp =P Vi bluddrade lite och dom fick kolla läget i mitt snyggvehem =D Så fick jag en skitsnygg Elvis med gitarr och vit kostym som jag ska hänga upp på ett passande ställe i vardagsrummet.

Lördag: Vi gick upp och käkade frulle. Skulle vara i Hammarstrand klockan 14.00 och planen var att vi skulle äta lunch halv 12 och sedan åka. Men då jag och Fredrik försökte hitta en termostat eller vad det var till deras bil för att se om det var det som var fel blev vi sena i avfarten och kom inte fram förrän klockan 15.00. Men det blev trevligt fika och roliga vetskaper i alla fall =) När vi åkte hem såg vi en älgtjur stor som FAAAN vid vägkanten. Den höll sej där som tur var. Jösses alltså.. Väl hemkomna blev det till att laga käk och sen glo på TV. Vi spelade även Buzz som dom hade tagit med sej. Så himla roligt!!

Söndag: Tog oss upp för att käka frulle så klart som man gör haha men planerat var att åka till Brunflo och tvätta 2 genomskitiga bilar. Blev så rent och fint men nu så är den smutsig igen.. Inte som igår då men i alla fall.. =P Sen handlade vi tacos och åkte hem och dega i soffan. Käkade chips och dip och såg film. Sen när det var dags att äta var vi inte så värst hungriga så vi åt väl inte så himla mycket haha.. =P Sen tittade vi mer på TV sen var jag tvungen att sova eftersom det var jobb idag.

Måndag: Idag åkte dom ju hem då. Dom kom förbi på jobbet och lämnade nyckeln och sa hej då.. Sen jobbade jag åkte till Östersund på intro i 2 timmar och sen tillbaka för att jobba en timme. Kom hem till ett tomt hus men Elvis kom och mötte mej som vanligt.. Så helt ensam är man ju inte i alla fall.. Tur det måste jag säga annars skulle det ju vara deprimerande.. Har pratat med Hanna med.. Hon kommer den sjätte november och då ska vi leka!! Så himla roligt.. =)

Tell me about it
Postat av: Hanna

Ja det är tur att du har din lilla Elvis hemma som tar hand om dig när du är så långt borta! Låter som ni haft det skönt med behövligt slapphäng. Men till nästa besök krävs mat istället för chips :)

2009-10-20 @ 13:49:06
URL: http://mannagrynshanna.blogg.se/
Postat av: Veronica

Sv: Jag ville ju dra till Sundsvall för att se, men vi bestämde ju sen att vi tar Östersund iaf! Så det blir det!! Skönare att ta den vägen med!! =)

2009-10-21 @ 13:50:41
URL: http://veronicabsl.blogg.se/

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0