Skitsystem!

Haha seriöst.. Jag kollade upp svininfluensasymptom bara för att det är sånt ståhej om den. Jag har över 38 graders feber, ont i kroppen, ont i halsen, hosta och är trött.. Allt det är då symptom... Så jag ringde sjukvårdsupplysningen... Kvinnan jag pratade med couldn't care less.. "Jaa det är ju omöjligt att säga vad det kan vara men stanna hemma och ta hand om dej så blir det nog bra. Blir det värre kan du ju kontakta oss igen." Så frågade jag om jag skulle göra det med om det inte gav med sej. "Jaa det tar ju tid att bli frisk om man är sjuk så det behöver ju inte vara något..." Visserligen så ringer det väl 50 pers i minuten med ågren över svininfluensan och jag var ju inte direkt panikslagen men alltså snacka om att vara ointresserad haha... Så vi får väl se vart det hamnar detta... Just nu svettas jag något kopiöst för jag tog en ipren förut.. Mosa ut febern bara!!!! Ska ta en dusch sen och åka till apoteket och köpa hostmedicin..

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0