Livet var mindre komplicerat innan man hade bil!

Nu fick jag äntligen tag på den där snubben som kollade varför motorlampan lyser på bilen.. Var ju där den 8 september och har inte hört ett pip sen dess fast jag mejlat och ringt. Då säger han; Jaaa just det ja det kommer jag ihåg men det blev väl bra sen? Excuse me!?!?!?! Hur fan kan det blivit bra när han inte gjorde något med bilen?? Smartass. Jag bara näe lampan lyser fortfarande. Jaha ja vad har du för bilnummer? Så sa jag det och så höll han på där och fippla.. Jaaa dom har ju vart och städat här.. Det behövdes verkligen städas.. Och dom har städat bort där jag skrev ner allt så vi måste göra om kollen. Men det kostar inte dej någonting.. Tack du som att jag hade tänkt betala för att han är en klantröv. Så att imorrn ska jag in med bilen innan jag hämtar Hanna så får han kolla igen.. Jag blir så jävla trött.. Priset är väl om jag skulle vara sjuk fortfarande med. Vilket är rätt troligt. Åker ju inte på jobbet imorrn för jag har 38 graders feber idag med. Har jag feber imorrn med ville mamma att jag skulle ringa vårdcentralen och höra med dom vad dom tycker jag ska göra. Att saker och ting jämt ska krångla.. Så fick jag räkningen på tapeterna idag. Ska betalas inom 10 dagar den lille fan. 1324 spänn... Inte för att jag inte har pengarna men i alla fall.. Är ju aldrig kul att betala saker.. =D

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0