Bättre sent än aldrig

Tänkte jag skulle plita ner något här. Har nog inte skrivit sen Hanna var här förra helgen. Vilket var väldigt trevligt. Vi var i Östersund och gjorde stan, kollade på film, var ute och gick bland annat. Jag hade ju som tur var fått slut på febern när hon kom men har vart förkyld ända sen dess. Skulle bli väldigt glad om det kunde ta slut det med..

Idag har det snöat hela dagen och jag tog med Elvis in till Brunflo så han fick gå lite på elljusspåret. Hans första promenad i snö. Förra vintern fick han inte gå ut.. =P Men vi har ju fan ingen snö hemma ändå så.. Här lär det väl komma en del mer. I alla fall gick det bra.. Tills vi skulle vända och gå hem. Det gillar han aldrig.. =P Men han kissade och bajsade när vi gick vilket stärker mina misstankar att han tror han är en hund. Ska lägga in bilder på bilddagboken imorgon.

Nu sitter jag och glor på Polisskolan nummer jag har ingen aning. Snart är det final i Körslaget vilket jag tänkte kolla på. Det är väl så rolig som denna lördagkväll blir kan man tänka..

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0