Hjärnsprängd..

Gudars nu har jag ringt till folk så jag vet inte knappt vad jag heter.. Så jävla mycke folk jag bluddrat med, fått nya nummer och bluddrat med nya människor igen... Hammarstrand och Sundsvall var väl inte så farligt egentligen för där sa dom att dom i Hammarstrand skulle kolla över sin ekonomi imorgon och sen höra av sej. Sundsvall skulle eventuellt komma att behöva lägga ut annonser i augusti men hon kunde inte lova något så klart. Sen Östersund herrejösses vet inte hur många jag ringt där och fler blir det. Men just nu kände jag bara att det vart så mycket folk i huvudet på mej så jag skulle bara röra ihop det om jag ringde fler nu.

Haha och Fredrik igår han frågade syrran vad jag höll på med när han fick veta att jag tänkte försöka flytta upp till Norrland.. Syrran bara hon söker.. Det blir nog bra när hon hittar det hon behöver men just nu söker hon.. Och hon har helt rätt.. Jag är så sjukt rotlös så det jag letar efter nu är väl någon form av stabil grund så jag kan ta det lugnt och andas på samma ställe längre än vad jag gjort än så länge..

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0