Hammarstrand

Jaha då blir det att harva upp till Hammarstrand igen den 9 juli... Kommer hem igen den 13... =P Traktorrace o grejs igen... Och kusinen har semester så det blir nog trevligt.. Det brukar ju vara det... =D

Annars har jag jobbat idag... Slutade halv 4, åkte till Systemet och Bhallen.. Det är tydligen något jippo nere på centrum idag.. Tror att det kan vara Sommarrocken eller Finspångsrocken eller vad fan det nu heter.. Dom satte upp en scen och så var det uteservering.. Nu sitter jag på verandan och det blåser så jag blir lite sur faktiskt... Vet inte vad jag hittar på idag det märks.. Imorrn ska jag vara med Losan och Jimmy hela dagen så det blir skojsigt som vanligt.. =D

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0