Återigen Östersund

Mitt i mellanmålet ringer telefonen.. Det är rektorn på Marieby/Storviken som undra om jag inte kunde komma upp så dom fick träffa mej och prata lite. Jag vet inte vilken av platserna hon ringde om eftersom det första jag sökte går ut den 4 juli och den andra den 10 augusti.... Så hon är före i tiden. Vilket bådar gott för mej då förstås.. Hehe.. Så ikväll ska jag ringa kusinen min för hon behöver ju bli inblandad i det hela..

Annars har vi varit och badat med jobbet igen.. Denna gång badade jag med faktiskt.. Mycket skönt! Idag var även sista dagen för mej innan semestervikariatet börjar.. Så vida inte någon blir sjuk..

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0