Årets första bad

Var vid Bönerngården idag med Susanne, Cajsa och Jesper. Brorsan var på auktion i Lilla Edet. Tog årets första dopp och det var skönt som vanligt när man väl kommer i.. Innan man tar tag i det hela och doppar sej är det ju skitkallt. Sen åkte vi tillbaka hem hit och fikade lite grann... Nu har dom åkt hem och jag skulle behöva gå ut och gå men är trött som ett as! Så det blir nog inget med det.. Imorrn är det dags att jobba igen och på tisdag med.. Sen är jag ledig fram till den 14 eller 15 juli.... Som det ser ut nu i alla fall.. Nu ska jag gå ut i trädgården och lägga mej en sväng.. Läsa lite grann skulle jag tro.. Om jag inte somnar haha... Får INTE glömma Bones idag.. Har ju så dåligt minne när det gäller den serien.. Fast den är bra och jag vill se den så kan jag inte komma ihåg att den går kl 8 på söndagar..

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0