Anställningsintervju

Var i Motala idag på anställningsintervju. En Reggio Emilia inspirerad förskola vid Strömmen. Det kändes bra och så men jag vet inte om jag vill jobba där... Vi får väl se.. Passade på att "hälsa på" farmor, farfar och Bengt.. Hade köpt två små keramikhjärtan och la på deras gravsten. Bengt fick ha sin på gravstenen för han inte har någon egen plats.. Men det blir nog bra.. =)


Annars har jag vart ute och gått med Linda.. Och sen var jag tvungen att åka till Lotorp och fylla i en till timrapport. Dom byter sånna blanketter stup i kvarten men talar inte om hur det ska fyllas i eller något så man får gissa sej till hur det ska vara.. Och nu ska man tydligen skicka den nya tillsammans med den gamla... Så det var bara att fylla i... Nu gluttar jag på tv4 fakta.. En bebis som föddes sammanväxt med sin tvillings ben och några organ.. Resten av den hade inte utvecklats eller förtvinat under graviditeten. Och så är det en snubbe med brutala Tourettes. Han sliter tydligen sönder sej själv sakta men säkert för han får sånna himla ryckningar...


Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0