I've had a nice dream

Joho då inatt så drömde jag något mycket trevligt.. =P Satt och käkade med gänget från Twilight.. Pratade väldigt mycket med Robert Pattinson.. =P Ami James var där med.. Gjorde så lite så men han hörde ju inte riktigt dit.. Men, men =P Sen förändrades drömmen och blev till en vanlig Josefindröm där allt och inget händer och inget verkar vettigt.. Tyvärr minns jag inte helt vad den handlade om.. Men jag tror det var någon form av fest och alla hade kläder från typ slutet av 1800-talet... Och något hände som vi var tvungna att fixa och en del typ flydde eller något.. Typiskt att jag inte minns haha...

I alla fall så såg jag Transformers igår.. VÄLDIGT bra film.. Och det blir ju inte sämre av mycket humor, snygga bilar och snygga karlar.. =P Och så satt det ett gäng hormonsstinna pojkar där.. När Megan Fox kom i bil i shorts och linne sittandes på en motorcykel så vart det väl fart på dom där.. Dom lät väl ungefär som en annan kan tycka dom kan bespara resten av folket och ta hemma själva framför tvn.. Men men man kan ju inte få allt här i världen.. Dom tyckte säkert dom va tuffa och gjorde uppskattande ljud medan en tjej med vett i skallen inte skulle känt sej ett dugg uppskattad utan väldigt objektifierad och förmodligen lite äcklad..

Nu ska jag upp och duscha och sen se om jag kan stå ut med att vara ute... 28.9 grader men molnigt... Så jag kankse klarar det! =P

Tell me about it
Postat av: Veronica

Sv: Tack, ja, jag gillade/r den frissan med!!! Den är nog på väg tillbaka oxå tror jag. Jag vill ha lite lite längre hår! Fast uppklippt denna gång, vill kunna ha sån där minitoffs i nacken och lite längre lugg, tjockare än den jag har nu! Det är det som är bra med att klippa sig kort då o då, man får ha lite mer varierade frisyrer!!! =)



Jag drömde oxå imorse, jag minns nu bara att känslan från den, att den inte var riktigt så där bra. Andreas var med, det är allt jag minns o att det var något tokigt som vi försökte få till...va fort man glömmer dom när man inte lägger dom på minnet när man vaknar ändå!



Jag ska snart på lunch och skaffa mig ett par shorts!!!! Hoppas jag hittar några bara!!!

2009-07-03 @ 12:13:47
URL: http://veronicabsl.blogg.se/

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0