Gräsklippning

Igår klippte jag gräset och räfsade ihop det.. Och när jag harvade upp och ner för backen med den där apparaten så hann jag tänka en hel del. När jag köper hus ska jag ha en platt gräsmatta och åkgräsklippare. Det var jobbigt att ducka för alla grenar på 5 äppelträd och inte särskilt ergonomiskt. Att duscha och tvätta håret före var slöseri med vatten, schampoo och tvål för svett som ett as blev jag. I och med klippningen har jag tränat nog för en vecka..

Idag har jag vart på Kolmården med Christian och barnen. Det var roligt.. Såg delfinshowen för första gången på länge. Det var 2 små delfinungar där.. =P Så såg vi Echo, Enzos lillesyskon. Och HÖR OCH HÄPNA!!! Vargarna var ute, fyllt synliga och sprattliga! Dom har inte synts till på jag vet inte hur länge när jag vart där.. Men nu så fick jag se dom =D


Imorrn blir det bilkoll!


Tell me about it
Postat av: Veronica

Kul med bilkoll! Hoppas det är nått att ha då. Börjar ju dra ihop sig nu!!! Vad är det för bil du ska kika på då? Golf?



nu ska vi ligga, och vila alltså fniss Kolla in min blogg ;P

2009-07-28 @ 19:03:53
URL: http://veronicabsl.blogg.se/
Postat av: Veronica

När åker ni upp med flyttlasset då?? Jag minns inte vilket datum du sa????!!! Nu ska ja laga mat, kykling o nått till....

2009-07-30 @ 20:38:50
URL: http://veronicabsl.blogg.se/

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0