Elvis och jag

Inatt fuskade jag lite grann... Elvis fick sova i min säng fast mamma inte vill ha han i gästrummet.. Men det kändes så elakt om jag skulle stänga dörren för han så han var helt ensam utanför.. Hade nämligen tatt in han för ett tag.. Puckot är ute och springer nere på vägen förbi Sternsons åt garagen till.. Vad fan gör han där nere liksom!? Han kan väl vara som Jossan och hålla sej i närheten... Men näe inte alls.. I vart fall så hörde han när jag ropade så han kom farande. Men mitt på gården stannade han till och stirrade upp mot slänten och jag tänkte vad fan är den nu då.. Så ner kommer räven som ränner runt här.. Och han såg inte så fräsch ut vill jag lova.. Mager och skranglig med en smal svans.. Skabbvarning på den! Så då tog jag in Elvis för jag ville inte han skulle få för sej någon form av närkontakt med den där. Jag hade glömt hur mysigt det var med honom i sängen.. Han kom upp och buffade mej i ansiktet och la sej över min arm och så pussades han massa.. Sen gick han och lade sej vid fötterna en sväng till han kom upp igen. Då lade han sej längs med andra armen med huvudet och tassen på min axel.. Och så pussades han lite till... Han är en gosegris.. =D Men vid 1 ville han ut igen så då tänkte jag att ok då det kan du väl få!

Nu har jag en fluga runt huvudet... Högst irriterande vill jag lova.. Ska ut och gå sen så då kommer det väl flera av dom satarna!

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0