Bra och dåligt

Bra saker är att jag valt ut tapet nu men dåligt är att jag ännu inte fått tag på någon som tapetserar.. Jag har även ringt efter dom papprena jag behövde skicka upp till jobbet, pappa beställer flyttbil idag och vi drar väl 13 augusti. Ikväll är det party för Losan och Jimmy. 25 och 30 årsfest.. Jag ska ha ett akut liten 25 årskalas 1 augusti och så ska jag träffa mina kära friends någon dag innan jag åker. 7-9 augusti är jag i Skåne då kusinen gifter sej..

Dåliga saker är att jag höll på att bli påkörd av en tant igår som fan inte borde köra bil.. Hon kör ut från sin ruta när jag kommer åkandes och stannar ju fan inte så jag får svänga ut på dom andra rutorna och tacka min lyckliga stjärna att det inte fanns någon parkerad där. Arbetsförmedlingen bevisade igen sin värdelöshet genom att tala om för mej att jag inte får ersättning för bohagstransport för jag inte fyll 25 år. Ber om ursäkt att jag inte fyller det förrän 1,5 månad efter jag flyttat.. SVIN! Jag får inte heller ta bort den gröna färgen på lilla toan för när det bara gäller ansiktslyftning så gör dom inget åt det.. För köket och toan var Östersundsbostäder som hade hand om.. Så man kan ju spekulera i när toan är sjuttiotalsgrön vilket år den sattes in... Kan ju inte vara så jävla nyligen så jag tror ju inte det skulle skada något värre att byta våttapeten.. Men men jag får väl göra det bästa av situationen.. Badrummet såg ju inte sånt ut i alla fall som tur är.

Tell me about it
Postat av: Lósan

Det var kul igår tyckte jag=)

Grönt är skönt vet du väl..=P

2009-07-19 @ 09:43:48
Postat av: Hanna

håller med losan. du kan leka att du är ute i en hage och kissar :)

2009-07-27 @ 14:56:10
URL: http://mannagrynshanna.blogg.se/

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0