Typ frisk

Ja nu är jag feberfri i alla fall.. Men huvudet värker (dock inte som dom senaste två dagarna då inte en värktablett hjälpte) och halsen gör ont men jag har fått tabletter som lindrar smärta och irritation i mun och svalg. Skitbra!! Det känns bättre direkt. Idag måste jag i alla fall gå till Arbetsförmedlingen. Det är ju inte särskilt kul.. Men jag vet ju vad jag vill göra med mitt liv så tiden där blir förhoppningsvis inte längre än 2 max 3 månader.. På söndag ska vi planera lite mamma, pappa och jag sen på måndag skulle jag tro att det blir att säga upp lägenheten och fixa så att jag kan skicka in min ansökan på onsdag... Kanske redan på tisdag vi får se.

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0