Tjo vad det var livat i holken i lördags!

Jodå först var det exmanesceremoni.. Sen drog vi hem till mamma och pappa för att äta smörgåstårta och fika. Jag fick ett fint halsband, ett armband, en ljusstake, en orkidé, en kokbok, en ramsbok och en Elvisbok som jag ska byta för jag hade den redan. =) Sen hade A-laget i bandy utmanat Rödtjut på bowling på O'Learys så syrran och Fredrik kom fram till att dom skulle bjuda mej på den där krogrundan dom lovade mej när jag fyllde 18.. Bara 7 år sedan lix haha.. I alla fall så blev det en Bacardi, en Red Bull/Vodka (sexa) och Tequilarace.. Sedan vart det livat och glatt kan jag lova haha.. Det blev till att spela bowling på det sen då.. Jag, syrran, Fredrik, Magnus, Peppe och Pungho hur han nu stavar det där.. Syrran var sämst hahaha.. Och jag tappade klotet bakåt 2 ggr.. *hrrm* Men spelade inte på långa vägar så dåligt som jag trodde.. Sen bar det av hem till syrran där vi spelade lite Guitar Hero.. Det gick med bra med tanke på att det var lite svårt att fokusera =P Det blev att jag sov kvar där med. Syrran skjutsade hem mej idag och passade på att glutta på Twilight samtidigt.. Och nu ska jag nog sova lite granna tror jag.. Är för jävla  trött.. =P Dock ingen baksmälla att tala om.. Inte så som jag trodde jag skulle ha.. Skönt det!

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0