The League

Alltså igår då.. Jag var på kalas hos mamma och pappa för kära mor fyllde år.. Försökte ordna upp någon form av planering inför avslutningsceremonin på lördag med bilar och folk till höger och vänster så alla skulle kunna komma dit och hem och alla håll dom nu skulle till.. Blev även lite mer planering för måndagens tripp till Universitetssjukhuset i Linköping.

Sen åkte jag med syrran och Fredrik hem. Eller till affären sen krånglade jag till det med att få åka hem och lämna varorna så dom kunde skjutsa mej till Losan =P Inte extra långt eller några omvägar men ett extra stopp lix hehe.. Losan och jag spelade Rollercoaster Tycoon.. Eller spelade och spelade vi klickade mest runt lite byggde en karusell och rev en massa dumma hus.. Och klarade tydligen den banan fast vi inte ens visste vi hade något mål. Trodde vi klarat det sist vi spelade där. I alla fall blev det mest snack. Mycket trevligt. Så skulle vi kolla på The League.. Jag såg reklamen och ville se den och tror jag velat det förr.. Vilket var onödigt viljande för jag vet inte om jag riktigt hängde med på vad dom egentligen sysslade med.. Vad som var målet med hela grejen.. Så vi sket i den. Dessutom höll Losan på att få migrän eller något så jag gick hem och styrde lite innan jag la mej för att sova.

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0