Snart ingen mer Tindra

Var en sväng på mammas jobb idag.. Hon sa att jag måste ta tag i det här med Tindra snart.. Hon sa att hon sagt till pappa att hon inte åker med henne och att jag inte heller gör det.. Så det blev han som får göra det. Så hon sa att jag skulle ta en tid sent på eftermiddagen.. Jag bara men jag kan inte ringa.. Höll ju fan på att börja tjuta redan där.. Så mamma sa att hon skulle ringa åt mej.. Så jag messade nyss och sa till henne att hon får messa eller säga på msn när hon pratat med dom för jag kommer inte kunna prata med någon i telefonen om det.. FY FAN VAD JOBBIGT! Men det är väl bättre att få det gjort.. Blir nog väldigt jobbigt om jag först tar bort henne och sen lämnar bort Elvis ett år direkt på det.. Åh mina små bebisar..

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0