Shit fantomen

Jösses jag fick lite ågren när jag gick hem från mamma och pappa nu.. För om allt blir som tänkt så finns det ju ingen mer Tindra om 4 månader.. Eller alltså även om jag inte kommer iväg i maj så måste jag ju ta bort henne men jag kommer ju helt klart dra på det.. Jag lär inte palla med att ta henne till veterinären själv. Får nog skicka pappa och sen sitta och böla för mej själv här hemma.. Fy fan vad jobbigt det kommer bli..

Det är ju sjukt mycket annat som ska ordnas med om mina planer blir verklighet. Elvis ska bo någonstans (att lämna han kommer med få mej att stortjuta), möbler ska magasineras, uppsatsen ska bli klar, jag ska jobba i 3 mån, operera mej förhoppningsvis, säga upp lägenheten, spara pengar, mentalt förbereda mej, träffa så många som möjligt innan jag åker..

Gud jag vill verkligen åka! Fatta upplevelsen! Och erfarenheten.. O lyckan att få lyssna på det irländska språket ett helt år...

Men närmast nu så ligger ju skolavslutningen.. Ska in hela resten av denna vecka sen den 14 och 15 nästa vecka.. Den 16 är det avslutningsmiddag och på lördagen avslutningsceremoni.. =D Sen blir det fika hemma hos mamma och pappa.. Helt sjukt att det snart är slut.. Svårt att fatta måste jag säga!

Tell me about it
Postat av: Veronica

Hej! ska du ta bort tindra?! Varför då? Är hon sjuk? Förutom att hon inte kan pricka lådan alla gånger?!

2009-01-07 @ 18:17:45
URL: http://veronicabsl.blogg.se/
Postat av: hanna i norpan

ågren... säger folk det på riktigt? det heter ju min samuel i efternamn :)



du kommer tjuta massor när du är på irand med. ensam i ett främmande hem med utländsk mat. och för att du saknar mig :) men du är modig och förtjänar ett äventyr. kan höra med alina om hon vill ha en liten kisse ett tag om du vill? hon har redan en stor ebbot som älskar att busa. så han blir säkert glad med sällskap.

2009-01-07 @ 19:23:12
URL: http://mannagrynshanna.blogg.se/

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0