Jag är poppis!

Var på jobbet idag.. Fröken ska du jobba här idag? Nej jag kommer onsdag, torsdag och fredag. Ska du jobba då? Japp det ska jag.. YES! Sötlurar! Har gnossat lite med mina egna sötisar med idag när jag var hos brorsan.. Jesper är så himla rolig.. Och jag vet ingen som kan se så oerhört förtvivlad ut som den killen.. =P

Håller på att försöka få iväg ansökan till London nu med.. Så himla trögt med bilder i tydligen..

Tell me about it
Postat av: Veronica

Varför ser han så förtvivlad ut för då??

Ja vill med vara fröken igen!!!

2009-01-27 @ 00:12:51
URL: http://veronicabsl.blogg.se/
Postat av: Veronica

Ja just ja, svar på ditt inlägg. Ja, nu är hon mer vuxen i kroppen. men hon är en liten spillevink ännu. Och hon är sååååå satans go nu för tiden. När hon var liten, så var hon inte så här kontaktbar med kramar som hon är nu!!! Love it!

2009-01-27 @ 00:14:16

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0