Garderobrensning

Fick ryck och rensade garderoben.. Fast hälften ligger på tvätten eller hänger på tork.. Trodde jag.. Nu när jag har rensat kanske det är hälften som gör det.. Så här är det varje gång jag rensar kläder.. Jag slänger en massa och ändå är en massa kvar.. Och aldrig har jag något att ha på mej.. Don't know how it works I tell you.. En papperskasse med byxor och lite tröjor, en papperskasse med tröjor och en påse med trosor och strumpor. Japp och då gick jag inte lös på mina linnen som jag rensade förra året vid något tillfälle.. Japp men snart ska ni se att jag inte vet vad jag ska ha på mej igen och klagomål på att jag inte har några kläder.. Så funkar jag.. Och förmodligen en stor del av alla kvinnor i denna värld.. Jag är lite girlie ändå.. =P

Tell me about it
Postat av: hanna i norpan

många män funkar så med :)

2009-01-27 @ 12:30:40
URL: http://mannagrynshanna.blogg.se/

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0